Torsdag före fredagen!

Vi har varit ganska däckade här denna veckan, Halsfluss och feber men livet får gå vidare ändå. Idag har jag bytt bort stallet med Malin och det kommer väldigt lägligt för imorgon fyller min lilla Ville ett år! Så då går kalas nummer ett av stapeln, nummer två blir på Söndag. Så idag ska det STÄDAS här. Under förmiddagen har jag och Doris försökt rensa lite i förrådet och försökt fått nån reda på eländet. Doris pulka åkte fram och hon har redan gjort en åkbana som startar i grannens rabatt. Vilgot är med sin pappa på dagis, han har stått för inskolningen idag eftersom vi är hemma och sjuka. Tror det går nån dagisinskolningsvåg på hans jobb för helt plötsligt är det många pappor där som skolar in på dagis. Men gärna för mig! Har jag tur så kanske han kan bära en kartong eller två här innan han åker hem.. =)

Iaf... Nu ska jag fortsätta här och målet är att flytta in den stationära datorn i den stora garderoben, men först ska den tömmas då... Ner i förrådet, önska mig lycka till!

ps: På tal om grannar så verkar grannarna under oss verkligen fått fnatt. Dom skriker och gapar mitt i natten. Fortsättning följer... Ds


Kommentarer
Postat av: Annan

Äntligen lite uppdatering, blev nästan lite orolig.

Grattis till er, och dumt med sjukdomar.

Jag har inte gjort det där vi pratade om.. för det finns ingen tillgänglig bil denna veckan, men nästa vecka så... hehe. (HE HEE)

2008-12-04 @ 13:49:19
URL: http://agahnim.blogspot.com
Postat av: Sandrah

Grattis Ville =)

2008-12-04 @ 14:06:28
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0