Ullared.

Ikväll åker jag med tåget till göteborg. Utan barn och utan hund. På Lördagen ska jag göra det som barn och hundar fruktar mest, heldagshopping. Vi ska åka till Ullared jag, B och hennes kompis.
Jag skämms lite över detta. Ullared är verkligen SÅ töntigt, överreklamerat och pinsamt hysteriskt! Att folk campar där och står i kö i fem timmar under industrisemestern är helt sjukt!
Jag har varit där två gånger innan, den ena gången med helena och då vägrade jag köpa annat än benskydd till hästen och täcken. Andra gånger med B, M och L.  Ingen gång har det varit kö trotts att första gången var innan jul men det är väl mer på semestern som det är långa köer. Men iaf, för att undvika att köpa massa skit som jag inte behöver bara för att det är billigt så ska jag göra en lista nu:

Regntäcke till maggan Strolek 155.
Stalltäcke till maggan storlek 155.
Fleectäcke till maggan MED kryssgjordar! storlek 145
Mobilladdare till bilen
Julklappar till barnen. lego
Träns storlek cob =) 
Grimma Cob
salvor och sånt om det finns.
schabrak
sadelöverdrag.
shampo pch balsam..

Sen vet jag inte?

 

Kommentarer
Postat av: Annan

raffiga underkläder!

2008-12-12 @ 12:13:54
URL: http://agahnim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0