Doris första pizza

Fan jag blir så trött på mig själv! Jag har fixat hästen idag och lindat hennes ben och ut i regn och blåst och fotat henne longerad och posekort, vart sådär för hon är som en knähund och att stå med öppen sida mot kameran kommer hon nog aldrig fatta.. Hur som helst tyckte jag hon blev rätt snygg! Men såklart har jag efter detta tappat bort kameran, den är inte värd mycket men att göra om allt.. fy fan. Hoppas Malin ser den imorgon...

Idag åt vi pizza och Doris fick för första gången en egen barnpizza som hon nästan åt upp!

Kommentarer
Postat av: Sofie

WOW va tufft med egen pizza!!! =D Theodor äter typ en slize. Möjligtvis två om han är superhungrig. Tråkmånas. ;-) Men billigt. Haha!

2008-01-10 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0