DORIS

Idag fick jag besök av syrran och pappa. Pappa satt barnvakt åt Doris medans jag var på IKEA och köpte en ny bokhylla åt henne, nu är det fint på hennes rum och hon blev jätteglad. Hon sa "jättefint mamma" tycker du det frågade jag "ja mysigt" svarade hon. Och det är så tacksamt att göra saker åt Doris för hon blir så glad! Hon behöver verkligen lite extra nu när hon fått en kolikskrikande lillebror. Läste att akupunktur ska vara effektivt mot kolik så jag ska fråga på BVC på Fredag vart man kan prova det. Doris försöker med alla medel trösta sin bror, hon ger honom hennes dyrbaraste leksaker, roligaste böcker och gosigaste mjukdjur. Lånar ut sin napp, hämtar hans snuttefilt men för det mesta är han otröstlig. inte så lätt att förstå det när man bara snart är tre år och har fullt upp med sig själv. Men hon är bäst på att vara storasyster!
image52
läser "läsebok" för sin bror

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad gullig hon är då! =)

2008-01-24 @ 08:55:39
Postat av: Anna

Det måste vara dags för mej att se denna nya varelse du producerat?

Låt oss höras av?

Kram Goggen.

2008-01-24 @ 10:15:41
URL: http://agahnim.blogspot.com/
Postat av: Sandrah

Vi sålde bilen som läckte ;) skulle kostat en massa att laga >_

2008-01-24 @ 10:58:37
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0