En kvinna utan mage är som en säng utan kuddar

Eller inte? Jag måste sluta med mitt småätande, jag är inte den som klagar över min kropp helatiden men nu har jag ingen lust att vara halvfet på stranden i år. Baddräkt kommer jag ha ändå för jag får inte sola på kejsarsnittärret men det behöver ju inte välla över kanterna för det.
Så nu skriver jag det här. Om två månader ska jag vara helnöjd med vikten, nog vore det pinsamt att skriva det och den inte hålla det? Haha det vill jag ju inte, det var iaf 48 stycken som läste min blogg igår så då får jag ju skämmas inför 48 personer! Tänker inte lägga ut nån före bild så ni får nöja er med en efterbild om åtta veckor då! ok?

Önska mej lycka till!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till!!! Kommer gå super dääää;) Kram

2008-01-31 @ 07:56:55
Postat av: Madde

Är ponnyn godkänd om den är 19 år och kallas läromästare? Haha...
Men det får bli lite varmare ute först, nu är det inget ridväder...

2008-01-31 @ 15:38:56
URL: http://goforgold.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0