Första Januari årets pizzadag

Nyårsaftonen var en seg tillställning, jag tror alla var väldigt trötta inte minst jag som har fått fina svarta ringar under ögonen efter nu en månads sömnlöshet. Vi fick god mat, fyra rätter.. Den ena gav upp efter rätt nummer två och gick och lade sig, influensa på G eller kanske magsjuka. Jag har känt mig febrig, yr och lite illamående i två dagar jag med. Inatt tror jag jag feberyrade endel mellan amningsperioderna.
Men iaf vi klarade att vara vakna till tolv, Doris med fast supergnällig. Sen åkte vi hem och försökte sova så fort som möjligt, Vilgot ville såklart inte sova så det blev ju inte så mycket med det för min del. Sen har jag gått upp sju och fodrat och släppt ut hästarna nu i morse och fixat klart i stallet innan jag åkte hem och tänkte att man kanske kan lägga sig lite men då var ju såklart hundarna inte rastade och sen var doris vaken och ville ha frukost såklart.
Så nu ska jag tillbringa årets första dag med att helst inte göra något. Hoppas nån pizzeria har öppet idag men det borde de väl ha? Nyårsdagen borde väl vara årets pizzadag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0