FRÅGOR


1. Hur gammal är du om fem år?
29.                                                                                
2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Vilgot och Doris.
3. Hur lång är du?
169 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
En skitdålig jag såg igår mins inte vad den hette, inte värd att minnas.
5. Vem ringde du senast?
En kompis för att säga att jag var på väg hem.
6. Vem ringde dig senast?
Pappa..
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ja gud vad söt han är! (Vilgots gammelfaster)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på, sms kan vara mysigt och ibland orkar jag inte prata i tele.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta, men inte med varanndra.
10. När såg du senast din mamma? 
I våras, 2007.
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå-grå.
12. När vaknade du i dag?
07:00
13. Vilken är din favoritjulsång?
Remons, Merry Christmas.
14. Vilken är din favoritplats?
Hemma.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Källare och tält.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Där jag hör hemma.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att natten var lång och jag inte kunde somna.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Ett dåligt skämt jag drog om att servera konstiga saker på bröloppssupe, Johanna skrattade iaf. (Och jag då förtsåss)
19. Hur stor är din säng?
180 cm. Vill gärna ha en 160 istället, nån som vill byta?
20. Har du stationär eller bärbar dator?
En stationär och en bärbar som jag lånat.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
6 st
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett. Två enliget folkbokföringen.
24. Vilka städer har du bott i?
Kristinehamn, Karlstad.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor inne, skor ute.
26. Är du social?
Ja men det ät skönt att inte behöva vara tillgänglig jämt..
27. Vilken är din favoritglass?
Piggelin.
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Cheescake.
29. Tycker du om kinamat?
Ja, men inte allt såklart.
30. Tycker du om kaffe?
Ja.
31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida?
Nej.
33. Kan du spela poker?
Ja.
34. Tycker du om att mysa/kela?
Absolut
35. Är du en beroendemänniska?
Ja. Det är alla människor.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, Dragan.
37. Vill du ha barn?
Jag har två underbara barn och det räcker för mig just  nu, kanske om tio år. Men jag tror inte det efter allt som hänt.
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Båda.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Hemmet.
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja min vigselring kostade 10 000, som ska säljas...
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Cityakuten, Lyxfällan och Nyheterna på 4an.
44. Kan du rulla med tungan?
Nej men jag kan vicka på öronen, ungefär lika sjukt.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Doris och mina syskon, Vilgot blir nog oxå en humorkille!
46. Sover du med gosedjur?
Nej jag sover bara med min bebis och yngsta hunden ibland.
47. Vad har du för ringsignal?
Adam Tensta, My cool.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja en klänning.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Kudden jag har mitt huvud på.
50. Flirtar du mycket?
Nej men ska nog börja med det!
51. Kan du byta olja på bilen?
Ja, faktiskt.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.                                                                  
53.Vilken var den senaste boken du läste?
Det ska bli ett sant nöje att döda dig.
54. Läser du dagstidningen?
Ja, på internet eller jobbet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, inte nu.
56. Dansar du i bilen?
Nej jag kör ju. Skulle nog inte dansa i en bil annars heller.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Jag sappar tills jag hittar en bra låt.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Signatur på ett kvitto.
59. När var du i kyrkan senast?
I November 2007.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Thomas, men han slutatde för våran klass gav honom psykiska besvär.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka på festival men så mycket i tältet var jag nog inte.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min familj som stöttat mig hela helgen. Malin som hjälper mig med hästen och mockar. TACK =)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Oj längesen du såg din mamma

2008-01-28 @ 22:21:42
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0