Genanta jag

Jag irreterar mig på en del människor, samtidigt intresserar andras elände mig. Är du i livskris och skriver om det i din blogg så säg till mig. En del skriver så himla utlämnande om deras relationsproblem eller annat smaskigt skvaller. Modigt måste jag säga! Jag skulle vara livrädd att typ personen man har problem med läser, eller någon annan anhörig? Men det kanske bara är jag som är generad av mig? Bloggar om inredning och matlagning går fet bort! Det ska ju vara smaskigt skvaller, kanske därför jag har så många läsare, haha.

Var på Ikea idag iaf utan att köpa någonting, helskumt ju!
Varit på BVC med och Vilgot väger nu 4670 gram, kan jag förstå så som han käkar, natt som dag!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Shit han har juh gått om Devin i vikt!!

2008-01-02 @ 22:20:49
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: saraseal

ojdå, vad väger devin då? men vilgot kanske vägde mer när han föddes..

2008-01-03 @ 12:32:17
URL: http://saraseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0