HELGKRUBB

Åja nu är det Lördagkväll, vi hämtade Bäbis idag efter hans besök på en kennel (han ska bli pappa). Imorgon kommer den första tjejen och kollar på hästen som ska säljas, får se vad hon tycker då. Annars ska en annan tjej från Malmö komma i veckan, långt att åka ju.
Fick snabbare internet idag så imorgon ska jag ta och skicka iväg lite digitalbilder, skönt att få dom framkallade nångång..

För övrigt så ska jag hänga på soppdiet med pappa i April men jag funderar på att börja redan nu, idag har jag faktiskt käkat soppa, snaskat i oss salta pinnar nu under kvällen. Men det är ju inte direkt gott...
Nån som kan smarriga sopprecept?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Soppdiet som du gör soppor själv eller soppdiet som i att du går på pulversoppa? För jag testade pulversoppdieten och den var sjuuukt vidrig! Men jag gick juh ner två kilo på två dagar ^^ Men de har jag nog gått upp igen för längesen.

2008-01-13 @ 13:44:50
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0