Hemma igen

Jag har ett presentkort på carlings på 1500 kronor, nu har de superrea där. Grejen är att jag inte direkt har min vanliga storlek på kläder än...
Presentkortet gäller ju ett helt år, så jag kan ju vänta. Köpa exempelvis jeans med vidd 33 när man brukar ha 28 känns inte så lockande, sen kommer jag ju inte kunna ha dom sen, typ onödigt köp...
Så jag får väl gå i mjuka byxor ett tag till, det är ju rätt gött! Men man känner sig ju sällan uppklädd.

Såg en jacka på HM idag som jag faktiskt vill ha, den kostade 598 och då tyckte jag att det var dyrt! Det är ju skitbilligt för en jacka, men på HM? Där ska ju plaggen kosta typ 50 kronor och bara gå att tvätta en gång för att sen tappa ursprungsformen och kasseras.
Sen visade jag jackan för Lars som jag hade tänkt skulle finansera det hela men han tyckte den var jätteFUL så det kändes ju sådär... (men den var snygg) Ska nog köpa den ändå.

Förövrigt så Bäbis (ena hunden) haft sex två gånger nu och förhoppningsvis får han små bäbisbäbisar snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0