Humor

Lars säger att jag säger att allt är så trashigt hela tiden, men jag tycker inte att ALLT är trash, bara vissa saker situationer och människor. 

Exempelvis; Folk som ställer Coca cola glasflaskor i sin bokhylla köpt på Jysk Bäddlager och sen påstår att det är samlarvärde på flaskorna, "limited edition" förmodligen köpt på en bensinmack, förmodligen kommer de ALDRIG bli värda mycket pengar..

Och, ja det är något som underhåller mig!


Såg att Mia från rollon på P3 har en blogg, det är det roligaste att lyssna på i bilen när hon spelar mammatrash som skaffat ny kille. Lite som jag haha


 


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha jag har coca cola glasflaskor i min hylla som är köpt på Ikea men jag påstår inte det är samlarvärde på dem ;) Tycker bara det är fint. Mobba mig då!

2008-01-04 @ 18:06:35
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: saraseal

jaså? haha ja men IKEA är faktiskt inte trash, det är bara Jysk som är!! Hemska affär! =)

2008-01-04 @ 22:19:32
URL: http://saraseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0