jag tror inte på spöken..

Men igår när jag kom hem med barnen efter att ha varit på kalas så fick jag en känsla av att någon hade varit i lägenheten, jag kunde inte skaka av mig den. Imorse kändes allt som vanligt men så förut ikväll så ringde min granne och frågade när jag kom hem igår.. Det hade lyst i vardagsrummet vid tretiden (då var jag inte hemma) och sedan hade det varit släckt igen nån timma senare, (då var jag inte heller hemma)
Jag skulle i normala fall bara tänkt att hon sett fel men jag hade ju den där känslan igår, så påtaglig. Det finns en person som har nyckeln hit, men han har inget ärende här och ingenting saknades.

Nu sover Vilgot iaf sen ca en timma tillbaka så jag får väl passa på jag med, imorgon ska vi upp senast sju så vi slipper stressa, ska möta Malin i stallet klockan halv nio och se om det går bättre att filma då när det inte vräker ner snö.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men usch va läskigt.. :/ Men varför ringde grannen? Brukar hon ringa och säga att ni har tänt i huset eller? är väl inte ovanligt att ha det klockan 3 på dagen? :P

2008-01-22 @ 20:26:20
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0