Onsdag!!!

ikväll ska jag komma i säng i tid, det har jag lovat mig många kvällar men nu måste det bli så.
Imorgon ska jag bli av med det sista av idiotens grejer, allt står packat i köket, ivägen helatiden.
Jag är supernöjd med de nya kaffekopparna, nu ska vi se hur de klarar av maskindisk. Men det som inte klarar av maskindisk platsar inte in i mitt hem!
Fick sms av idioten idag, "Varför har du sagt att du vill gå i samtal när du säger att det inte är min son" Ehh.. För det första, det är HAN som säger att det inte är hans son och just nu önskar jag att det var sant, för det andra, Jag har sagt nej till familjerätten angående samarbetssamtal men de har säkert erbjudit honom. Då ska han såklart vända på pannkakan och få det att låta som jag har föreslagit det hela. Men det kan du glömma ditt lilla svin för med dig finns det inget att sammarbeta om. Fy vad synd han tycker om sig själv nu, jag kan riktigt höra hur han beklagar sig...

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är rätt rolig mitt i eländet iallafall=)

Är Vilgot bättre i magen?
Ska jag fixa en ponny åt dig så kan du följa med mig och rida!?

2008-01-31 @ 13:13:42
URL: http://goforgold.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0