Redan årets PINSAMHET

Jag kände verkligen att jag ville sjunka genom golvet, trotts att ingen lär vetat vad jag heter och kunde fatta att det var mig det ropades på i högtalarna på bergviks Coop. Jag hade betalat, fryspizza, fem kaffepaket (rabbatpris) en grep till stallet och nappar. gått bort mot max för att kolla om de hade nån liten hamburgare som man kunde äta på vägen hem, det hade de inte. Så jag gick på väg mot andra utgången som låg närmare där jag ställt bilen, då hörde jag mitt namn i högtalaren. Att jag skulle kontakta kundtjänst.

OMG har jag snott nåt och varit så trög att jag inte vet om det? Är tv här och vill förlöjliga mig för att jag går omkring med en grep och klädkasse som jag dessutom mosat ner två fryspizzor och fem kaffepaket i så kaffepaketen ramlar ut på golvet var tredje steg?

Jag samlade mod, tänkte skita i det först men så går jag fram till infodisken:
- Hej jo jag heter ju Sara Jonsson ( mitt gamla efternamn som de ropade upp) Men det är väl inte mig ni ropar på va?
- Jo vi vet inte men saknar du något?
- Nej!? (känner att jag har plånboken, mobilen och bilnyckarla)
- Gå till kassa 11 och fråga vad hon ville då.

Det var jag som såklart hade dragit VISA kortet och sen typ lagt det lite snyggt brevid grejen man drar kortet i. Ungefär som när jag stekte grillkorv till doris och glömde bort att jag gjorde det, det luktade korv ändå hade jag stått och typ stirrat på korven när jag stekte den. Min hjärna är frånvarande, undra vad jag tänker på? det mins jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0