sommar i karlstad snart

BVC sköterskan föreslog ju igår att jag skulle låta Lars ta Vilgot en natt så han kanske kunde ta sig igenom några timmat på natten utan att ammas, och Lars luktar ju iaf inte mjölk och hormonsvett så vi provade detta lite igår. Men nej, jag sover ju inte mer för att jag hör honom gallskrika. Det enda som hände var att ingen av oss sov och det är ett under att inte Doris vaknade, så det får nog vara såhär ett tag till. Jag får amma hela natten, varje natt det är tydligen nåt han behöver. Napp vägrar han fortfarande tyvärr.
Jag är lite orolig för när jag ska opereras bara, det är ju två månader dit men hur ska Ville klara sig då? ojojoj.

På Lördag åker vi till Göteborg så det vore ju super att sova lite innan man ska köra, ska upp och släppa ut hästarna vid sju så åker vi efter jag har mockat klart, Ska ta med termoskannan med starkt kaffe på bilresan och mina nya kaffemuggar som jag köpte häromdagen att ta med till stranden(!) snart sommar ju. Vi har planer på Danmark i sommar, hoppas det blir så och hoppas jag förstår danska..

Kommentarer
Postat av: Madde

Hur lite sover du på ett dygn/ snitt....? Fattar inte hur du orkar, jag tycker det är jobbigt att släppa ut hästar t.o.m. när jag sovit hela natten!

2008-01-03 @ 15:27:49
Postat av: saraseal

hmm typ inget? haha nej men jag tar helst inte utsläpp. Speciellt inte med barn med. det tar sån jävla tid då...

2008-01-03 @ 21:24:25
URL: http://saraseal.blogg.se
Postat av: Sandrah

Men shit du kan juh inte amma hela nätterna, du skämmer juh bort honom.. han kan juh inte vara så hungrig liksom. Som du sa, de äter juh upp allt på ca 5-10 minuter liksom. Resten är juh bara mysbonus för dem ^^

2008-01-04 @ 18:04:52
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: sara

bloggsvar:
Ja säg det till honom=)

2008-01-04 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0