Tisdagen

Ikväll ska jag börja dricka Te, det var länge sedan nu, Jag har köpt hem nytt förra veckan men det blir ju aldrig av. Men Te är ganska bra att ha på kvällen istället för en massa småätande.
Ställde mig på vågen igår och jag har faktiskt gått ner två kilo trots att jag äter en hel del onyttigheter och knappast rör på mig mer än det nödvändigaste. Egentligen ska man väl inte behöva äta efter klockan 18:00 men det är ju just då man är sugen på att äta som mest.

Idag red Malin på Maggan, Malin är en modig tjej hon! Jag var livrädd men det gick ju hur bra som helst! Duktig pålle!

Jag har packat ner det sista idioten har i mitt hem med så det ska skickas iväg. Köpte nya muggar till nystarten! Ska byta ut allt porslin allt eftersom tror jag,

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Shit va sugen på te jag blev nu =) Härligt med nytt porslin också.. känns så fräsht då. Jag har börjat dricka herbalife en gång om dagen och det är fan skitgott!!! =)

2008-01-30 @ 10:24:26
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Madde

Men du! Nu är du ju inte gravid längre, nu borde du kunna börja rida själv snart (när du har tid)!=)
Jag kan komma och gunga på barnvagnen så du får rida lite, hehe...

2008-01-30 @ 10:58:34
URL: http://goforgold.blogg.se/nyblogg/
Postat av: Madde

Jag tror hon är strax över 160 (tror jag, mitt ögonmått suger), hon har växt på bredden den senaste tiden så det har stått still lite på höjden.
Vad hög är Maggan?

2008-01-30 @ 11:44:20
URL: http://goforgold.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0