Etikett på tradera.

Jag börjar bli nojig. Betalade ett par jeans som jag vunnit på tradera i Lördas. Betalade direkt och dom var helt nya så det kändes lite i plånboken iaf. Men har inte hört ett ljud från säljaren. Hon har bara posetiva omdömen men jag blir ändå nojig! Borde hon inte bekräfta att hon fått min betalning nu? Mailade igår och frågade om pengarna kommit in på hennes konto och har fortfarande inte fått svar.
Visst hon kan ju vara på semester men då lägger man ju inte ut auktioner!
Vad händer om hon inte skickar? Nån som vet?

Kommentarer
Postat av: mamyleine

usch sånt där är inte kul :-/ . Hon kanske har blivit sjuk? Vet att en som min mamma köpte ett par lampor av förut hade blivit akut sjuk (minns inte vad det var för sjukdom men hon hade legat på sjukhus i alla fall) när hon kom tillbaka efter 4 veckor skrev hon genast till alla och förklarade. Nu vet jag inte hur det var i din persons fall men ibland kan sånt hända också. Hoppas du får dina jeans snart.

2008-07-16 @ 22:07:11
URL: http://www.metrobloggen.se/mamyleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0