Fredagskväll.

Vad säger man? Jippi? Klockan är ju snart halv elva nu iaf så snart är det helt ok att gå och lägga sig. Ska bara ta den där sista prommenad med hundarna. Men det får bli efter elvanyheterna.

Imorgon ska ju barnen sova hos morfar. Jag ska kolla lite på hundtävlingarna tänkte jag. Sen ska jag köpa ettårs present till kalaset för J som är på Söndag. har såklart dubbelbokat mig gånger tre på Söndag. Får reda ut det imorgon. Lile rörigt!
Men så går det när man aldrig har minnet med sig!

Kommentarer
Postat av: Jenna

svar: Joo det är sant, det finns ju faror med just platser som mer-trafik. Synd att du drabbades av viruset, det är problemmakarna som borde drabbas istället. :/

2008-07-18 @ 23:42:00
URL: http://jennash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0