Hamburgare minus burgare.

Idaf fikade jag glass på Mac D med min dotter. Den ena glassen tappade jag i golvet och killen i kassan sa genast att han gör en ny. Pinsam och generad som jag är så sa jag NEJ NEJ det går bra ändå, men golvet blev lite kladdigt. (jag tog alltså upp glassen och nöjde mig med det som var kvar) Ungefär som när man ramlar och får skitont men ändå reser sig upp som om ingenting har hänt. Under tiden vi satt där och mumsade så hörde jag en beställning som togs in i drive inen. Det var en hel bil full med människor som betällde big mac menyn och alla skulle ha hamburgaren utan kött. Personalen reagerade som det vore den mest naturliga saken i världen. Jag äter själv inte kött så jag förstår om man vill skippa köttet men att beställa en hamburgare utan kött har jag aldrig hört att man gör. Det finns ju faktiskt en vegburgare om man nu inte heller äter fågel eller fisk.
Dom fick altså bröd, ost, dressing och sallad. Löken valde dom oxå bort.
Så kan det vara..


Kommentarer
Postat av: / nea

En gång när jag jobbade på BK fick jag två udda beställningar. En av dem skulle enbart ha köttet från hamburgaren, ingenting annat. Och den andre skulle enbart ha brödet. Folk har sina vanor och ovanor ^^

2008-07-04 @ 22:06:18
URL: http://n34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0