Hejhej.

Jag har ju massa inestående inlägg här i bloggen men jag måste hitta sladden till telefonen så jag kan lägga in bilder. Sladden till kameran behöver ju oxå letas upp så man kan uppdatera bilddagboken lite! Vi har ju varit på Liseberg jag och barnen och lite andra saker.

Nu har sommaren kommit tillbaka och jag hade ju ställt in mig på långbyxor och långärmade tröjor. Så nu ska man leta upp shotsen igen, är lite kluven. För ju iaf nytta av min nya picknikfilt då.

Dagen har inte riktigt börjat för oss här hemma, det är mitt fel för jag skulle koka risgrynsgröt till frukost. Läste bara de översta raderna på paketet och missade då att det ska kokas en omgång till med mjölk i nästan en timma. Så frukosten är nog på andra koket och en aning försenad. Doris frågade om vi inte kan köpa pizza istället.
Snart är det ju dax för lunch.
Doris säger så mycket roligt egentligen skulle man skriva ner det. Igår hade jag fisit och hon kom in i rummet och sa "det luktar prutt är det pappa eller?" Han var ju inte ens hos oss.
Dagen innan konstaterade hon att hon inte har någon snopp som Vilgot har. "Kan vi åka till affären mamma och köpa en snopp åt mig?"
Försökte förklara att hon hade något annat istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0