Huvudvärk!

Nu börjar det smyga sig på igen. Känns tungt i luften med. Ska hela sommaren vara såhär? Jag kan ju inte leva på treo men jag orkar inte ha halvont i huvudet helatiden. Det är sån tryckande spänningshuvudverk. Det värsta jag vet efter migrän.

Nu kommer snart Johanna hit. Vi ska åka en tur till Ikea och hon ska köpa gardiner. Själv ska jag inte ha nåt men det brukar sluta med att jag köpt nån skitgrej. Ska försöka undvika det!
Har redan en massa småfret i förådet som inte kommit upp efter flytten än.

Idag har jag återigen konstaterat att en del eller männsikor ljuger om de mest underliga saker. Tex att de har körkort fast att det inte har det? Eller att dom HAFT körkort och sen blivit av med det och inte ens haft det. Anledningen är oklar! Men vat vet jag om hur folk fungerar, inte ett skit tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0