Jag lever.

Jag är bara så jäkla upptagen så jag hinner inte blogga. (Eller inte). (Förmodligen inte).
Veckan har flytit på i trevlig takt. Johanna har ridit lite på Maggan och det såg jättefint ut även i galoppen!
På Onsdagkvällen var jag nere på Rixfm festival med Malin och hennes sambo. Det var en mycket trevlig kväll och vi var hemma innan 12, dagen efter konstaterade jag att det är en perfekt hemgångstid! Man slipper vara seg hela dagen efter och kan agera fullt normalt. Perfekt!
 
Jag har såklart bilder som jag inte får in i datorn men jag ska ta ett ordentligt ryck och leda ubs-sladd tills den kommer fram!

Den här dagen är minst sagt segstartad och det beror nog på att lägenheten var FULL i myggjävlar i natt. Alla har myggbett från top till tå, inklusive stackars Vilgot som inte ens kan klia på sina.
Nu längtar jag efter vintern faktiskt! Sommaren förstör min nattsömn med svettiga tecken och mygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0