Lördag.

Natten har varit lång och sömnlös. Det började med att Doris spydde ner sin säng och sig själv. Efter lakanbyte och dusch mitt i natten så la jag mig i hennes säng och försökte få oss båda att somna om. Efter någon timmas bökande så spydde hon ner allt igen och så fortsatte det ett par timmar. När jag äntligen fått henne att sova så vaknade såklart Vilgot.  När även han ätit, bytt blöja och sådär så var klockan åtta och dax att börja dagen. Altså INGEN sömn. Känner att det är för mycket flr min hjärna. Ungefär som årets värsta bakfylla. Jag tål inte vakennätter längre.

Åkte iaf med Malin till stallet sedan och hade städdag. Vi hann med en hel del med hjälp från C och S.

Så nu återstår bara resten av Lördagen?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

magsjuka?

2008-07-14 @ 07:15:31
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0