Målat och klart!

Nu har jag äntligen målat klart i vardagsrummet. Fattades färg till sista väggen och har gjort det i typ tre veckor men idag fick jag tummen ur. (fredagskväll)
För er som inte vet så har jag målat i en mörkbrun färg som heter kakao. (köpt på rusta) 129sek per burk och det gick åt fyra burkar.
Jag har strukturtapet så det blev rätt snyggt om jag får säga det själv. Färgen blev lite mörkare än på bilden, pricis som jag ville ha det! nöjd.
Nu är det bara hallen, köket och mitt sovrum kvar då.. Men det får vänta lite.



Ikväll ska jag se the ring 2 om jag är vaken så sent. Den börjar halv 12. Jäkligt dum tid! Hoppas den är bra då om jag ska vara vaken halva natten. Såg ettan på bio och blev livrädd men det blir jag alltid när jag kollar på skräckfilmer på bio. Törs knappt gå ut och kissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0