Ny vecka.

Sorry för den dåliga uppdateringen men nu börjar jag på ny vecka. I helgen var vi på Kolmården och hälsade på alla djuren, vi körde samma grej som förra året och sov över på vildmarkshotellet och det tycker jag är det bästa med hela alltet. Spa, lekrum, godmat, sköna sängar och jag sov jätteskönt efter en dag i stekande sol!

Igår låg jag på stranden i princip hela dagen och idag blev det oxå en sväng dit med Malin som sällskap. Gött att ha någon att prata med som inte är tre år och andas mellan orden.

Förra veckan invigde vi hamnen på Onsdagen och hamnade såklart i tidningen, tänker inte lägga ut bilden för jag var så ful (och det är jag ju inte i verkligheten, haha) men den finns på www.nwt.se om ni måste se,

I veckan som nu börjat är det sol och bad som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0