samman.

Vad heter du?: Sara Josefine.
Ålder: 24.
Längd: 170
Vikt: Jag har faktiskt inte vägt mig på ett tag men jag tror att jag har gått upp i vikt. kan inte ha alla byxor längre.
Hårfärg: Ljusbrunt
Ögonfärg: Blågråa
Beroende av: Kaffe. Verkligen beroende. Mår fysiskt dåligt utan kaffe.
Hur mycket smink använder du dagligen?: Nej nästan aldrig
Vad har du ätit idag?: Risgrynsgröt, plommon, glass, nougat, lagad mat (pasta och kyckling i gräddsås.)
Dagens klädsel: Skitfula mjukisshorts, tshirt
Glädje just nu?: Snart lösa ett korsord.
Irritation just nu?: Borde ha städat idag men hann verkligen inte.
Senaste låt du hörde?: På tv, American Idol
Senaste inköp?: Nougat.
Vilka hårfärger har du haft?: Brunt, svart, rött, blont,
Brukar du äta frukost?: Nej
Vad gör du om helgerna?: Äter skräpmat.
Gillar du att få uppmärksamhet?: Ja av personer i min närhet men kanske inte direkt att jag gillar att vara med på lokal-tv. Backade ur en interjuv från VF förra veckan
Din största talang?: Jag har ingen såndär varabästpågrej
Husdjur: Hundar.
Hur är ditt hår?: Smutsigt och torrt
Brukar du bädda sängen?:Nej
Har du mest skivor eller filmer?: Filmer.
Favoritaffär?: Ica? haha
Vad har du på väggarna?: Mörkbrun färg
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: 15 år
Hur många timmar sover du per natt?:5
Beskriv dig själv med tre ord?: Hungrig, trött och kaffesugen
Vem betyder mest för dig?: Min familj.
Föredrar du att vara singel?: Nej jag trivs bäst när jag inte är ensam. Men jag kan ju intala mig att jag ÄLSKAR att vara singel. Men man ska ju inte vara tillsammans bara för att slippa vara ensam...?
Är du singel?: Ja
Senaste hångel?: Hångel? Det minns jag inte ens!
Är du nöjd med dig själv?: Nej, jag har för mycket att ta tag i men sen kanske.
Hur mår du just nu?: Bra men jag är trött.
Senaste program du såg på?: Nyheterna
Senaste film?:  Guldkompassen
Vad var det senaste du sa?: Hejdå
Hur ofta tvättar du ansiktet?: På morgonen och kvällen
Vem vet mest om dig?: Ingen egentligen.
Vad har du i ditt fönster?: I mitt sovrumm har jag växter, men det har jag i alla fönster.
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Malin. om man inte räknar barnen då
Hur dags gick du och la dig igår?: klockan tio och jag konstaterade att det var jätteskönt att somna så tidigt ändå är jag så jävla dum att jag är uppe än!
Och klev upp?: halv nio
Vad behöver du mest just nu?: sova
Har du fler kort på dig själv än dina vänner? nej
Har du bra minne?: nej
För eller emot plastikoperationer?: nej
Vad ska du göra ikväll?: sova
Svårt eller lätt för att sitta still?: hur lätt som helst
Brukar du se ner på andra människor?: Ja
Är du enkelspårig?: Nej jag byter linje på livet rätt ofta. Kanske därför jag inte är bäst på någonting
Hur vill du avsluta det här?: Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0