Svettlösning.

Har kommit på en  skön lösning på mitt problem med varm laptop i knäet. Jag har flyttat ut mig på balkongen och det är väldigt behagligt just nu. Fattas bara en kompis att dricka vin med. Men nu har jag ju iaf msn! Inget vin dock men det är ju Tisdag mitt i veckan.. Inte för det gör så mycket på sommaren.
Jag har just nu en vaker utsikt av min bil som står på gatan och energiverkets skorsten som lyser långt i fjärran.

Har på några dagar nu fått ca 100 nya besökare i bloggen och det är jättekul! Men då kanske man ska skriva något intressant`? Vet inte om jag gör det men det är iaf jättekul med nya läsare! Välkomna hit!
Har tidigare fått skäll av en arg moderat som tyckte jag stavate illa men det får ni leva med. Jag skriver fort och är dålig på språk. Även Svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0