Underbara tid.

Nu ör barnen hos sin morfar sen klockan 12. Har varit med Malin och hennes barn och kollat på hundhoppet. Kul att se när dom far över alla hinder men jag fick rätt dåligt samvete över mina egna oaktiverade vovvar som ligger här hemma och glor.
När jag kom hem så kändes det SÅ SKÖNT att bara vara ensam. Har jämt ätit mat och satt mig i soffan. Ska låta maten sjunka och sen ta mig en kopp kaffe innan jag går ut på en tur med mina hundar.
Men det är svårt att föklara hur skönt det är att bara ha sig själv att tänka på! Bara att äta i lugn och ro! Kommer säkert sakna ihjäl mig efter barnen om några timmar, brukar vara så men just nu är det så skönt och så välbehövligt! (Förlåt om jag är hysterisk men såhär har det inte varit på lääääääääääänge)

Ska nog ta en tur till bergvik sen iaf. Ska ju köpa present och funderar på om jag ska köpa hårfärg. Börjar få en rejäl utväxt men vill helst inte bleka håret mer. Bara ta i hårbotten verkar ju så svårt.
Sen ska jag ta med mina tetrapack med vin och knalla bort till M iaf! Imorgon har jag inte heller nån tid att passa innan klockan tre så det ska oxå bli underbart men då är jag väl kanske mer i den där saknaihjälmig fasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0