Vart är alla tvprogram?

Jag vet att jag inte är lika gammal som gatan men jag trivs med att se på program som "på spåret" och "plus". Det gör mig trygg. Nyktra, stabila människor som gör tv! Sånt dämpar verkligen kvällsångesten!
Men på sommaren verkar det inte finnas något mysigt provgram på tv. Jag har redan kollat igenom hela lovaltvs utbud och eftersom dom byter en gång i veckan så är den kanalen förbrukad nu.
Jag får väl vänta på 22 nyhererna då och sen lägga mig i sängen med datorn. Doris har fullkommligt däckat efter en dag av bussåkning och gående pga. ett jävla headsett. (lång historia kan dra den imorgon)
Vilgot kör järnet med sin gåstol nu så jag hoppas att han tar ut de sista krafterna inför natten. Han lär ju vakna 711 gånger som vanligt men man kan ju alltid hoppas. Sa jag att det var en skitdag?

En posetiv sak är att pappa och hans fru kom hem nu ikväll. Så imorgon ska jag åka till dom och tvinga dom att umgås med mig. Dom har varit borta i två veckor nu och det ska jag som sagt fira med att ha barnvakt på Lördag!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men usch sånt skit kan man ju inte se på tv ;) trodde knappt några såg på det om jag ska vara ärlig haha. =)

2008-07-17 @ 07:03:05
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0