Vill ni veta vad jag ska göra idag?

Vi gick upp klockan halv sex så vi är rätt sega (jag och barnen för er som inte hänger med på vad vi är)

Dagens innehåll:

 

  • Rastat hundar
     
  • Äta onyttig frukost av det vitaste brödet och den fetaste hushållsosten. Kaffe
  • Softa i soffan.
  • Surfa runt på datorn.
  • Kolla på nyheterna och bli rädd för olika saker som vulkanutbrott, jordens undergång mm.
  • Klä på oss anständiga och rena kläder.
  • Åka till stallet.
  • Ligga på stranden. (springa efter Doris och sitta resterande tid i skuggan med Vilgot)
  • Fika
  • Åka till BVC som förstör min sköna dag, hatar att ha tid att passa
  • Gå "långturen" med vovvarna
  • Åka hem och laga smarrig mat.
  • Titta på tv och somna i soffan om jag får för barnen.

Kommentarer
Postat av: shibby

snurrar runder lite på mer-trafik så ville bara önska dig en trevlig kväll :D

2008-07-03 @ 17:31:50
URL: http://metrobloggen.se/shibby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0