9-5

13 STYCKEN HAR DU:
En sambo: Nej.
En bästa vän: Ja.
Haft ett seriöst förhållande: Ja,
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Haft ett one night stand: Ja.
Skrikit åt en lärare: Ja, slagits med.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja.
Snusat: Ja

12 STYCKEN DAGENS:
Klädsel: Bruna korta shorts, ljusgul topp.
Smink: Nej.
Frisyr: Toffs.
Låt: Mtv just nu.
Vill ha: Fortsatt gott väder.
Sjukaste: Vilgot är lite snorig.
Drog: Kaffe
Saknad: Inget just nu
Köp: Bensin
Godis: Har ju två veckor utan godis framför mig (inför GT haha)
Attityd: Trött.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Fan vad snygg jag är.

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Hampus?
Bil: Skoda Felicia
Mobiltelefon: Ericsson en tegelsetnsmodell med utbytbar platta vid tangentsattsen.
Kärlek: Jag vet inte om han vill vara med på min bligg! =)
Husdjur: Pontus min kanin.
Semester: Danmark. varje sommar
Jobb: mitt första jobb sålde jag popcorn på
Köpta skiva: East 17
Piercing: Öronen.
Konsert: Magnus Uggla
Fylla: Det var i fyran-femman nångång. Vi hade blandat slättar från våra föräldrar

10 SENASTE:
Personen som smsade dig: Malin
Personen som du kramade: Doris
Peronen som ringde dig: Pappa
Personen som du ringde: Pappa
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Doris
Alkoholdrycken: Vin.
Bilfärd: Var nyss i stallet
Filmen du såg: Kollade lite löst på Kod i Söndags.
Gången En timma sedan.


9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Nej jag vill nog inte heller.
Våga hoppa bungyjump: Nej jag vill inte.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja
Kalla dig själv lycklig: Ja
Hellre ta bilden än vara med på den: Ja
Kunna gråta över en kille: Ja det är väl inte så svårt?
Kunna gråta över en tjej: Nej inte om inte nån tjej jag bryr mig om typ dör.
Ljuga för någon: Ja om jag hade anledning
Kunna springa 50mil: Nej jag tar heldre tåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0