Arbetsinterjuv idag.

Klockan halv ett. Kommer ha båda barnen med mig. Det ger nog ett seriöst intryck? Sen  blir det ett besök på IKEA ska köpa de billigaste och fulaste knopparna till köksluckor dom har. För inga kan vara fulare än dom jag har nu.
Vi har sovit bra i nya lägenheten men inte så många timmar. Doris valde att gå upp strax innan sex och jag grejade i lägenheten en bit in på natten. Ska lägga mig innan tio ikväll och lösa korsord! Det har äntligen lossnat för mig, så som jag kämpat i alla år! Nu önskar jag mig bara en premuration på hemmets journal!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hemmets journal? Nu har du allt blivit vuxen.. :P

2008-06-20 @ 07:40:56
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0