Dålig verkstad,

Jävla lecab som har min bil inne på lagning är totalt värdelösa på kundservice. Jag har haft den inlämnad för en plåtskada i över två månader nu! Har inte hört ett ljud. Och nu går det inte ens att få tag på dom! Kommer ju fram på kontoret men dom vet ju ingenting. Inne på verksan är det ingen som svarar. Så jävla upptagna är dom inte för när jag lämnade in bilen så stod dom mest och rökte.
Gubben som satt inne på skadeverkstadens kontor var VÄLDIGT.  fet (USA big big fet) och satt i princip fast i sin snurrstol. Arrogant och otrevlig var han ocå. Visade verkligen att det var ett besvär att han fick en bil att laga.
Lämna inte in eran bil på lecab! Jag skulle aldrig gjort det om inte mitt försäkrningsbolag ville det. Och det ångrar dom nu när det tar sådan tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0