En liten hemlighet.

Nu är klockan dax att sova och jag ska berätta en liten hemlighet för er. Hur jag gör för att somna. Egentligen så är jag väldigt ovan vid att sova själv. Det har jag i princip inte gjort sen jag var liten. Nu har jag iofs en bebis med mig i sängen men han kan jag ju inte prata med tills jag somnar.
Så jag har löst det med att antingen lyssna på webtv, något program man inte behöver titta på utan kan lyssna på med laptopen stängd brevid sängen. Eller så lyssnar på på P1 på radion. Det är oerhört sövande. Det kan vara debatter, dokumentärer, noveller eller boktornet. Men det känns väldigt tryggt på något vis. Man slipper ligga och låta tankarna snurra i huvudet man kan bara lyssna och somna in.

Sov gott bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0