Singel.

Nu har jag varit skild i snart åtta månader. Man får ju höra i början när man gör slut eller separerar att med tiden kommer det kännas bra igen. Och det gör det verkligen nu, tillslut!
Jag har aldrig trivts så bra med att vara singel. Tillvaron är väldigt lagom.
Jag uppskattar tom. att sova själv nu. Det har jag aldrig gjort tidigare! Men gud vad skönt det är att vara ensam om täcket!
Det är roligare att städa hemma oxå, man slipper plocka efter någonannan. Vill man äta godis till middag så kan man göra det.
En del saker är såklart roligare att göra tillsammans med någon. Men träffa människor kan man ju göra ändå, när man vill det.

Kommentarer
Postat av: Jess

tack! & kul för dig att du äntligen klarat av något som många kan tyckas vara jätte svårt! :)

2008-06-23 @ 22:10:34
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0