Glad Midsommar!

Idag vaknade jag med ont i halsen, huvudet, suoer förkyld och väldigt tät i näsan! Firar gärna midsommar hemma i soffan!

Arbetsinterjuvn gick bra igår, men jag vill nog inte ha jobbet. Det var ett städjobb och det skulle passa mig perfekt som extraknäck nu när jag är mammaledig och sen med om jag ska plugga.
Men... Man började klockan sex på morgonen och det vet jag inte hur jag ska lösa riktigt. Dagis öppnar ju tidigast klockan sju. Vilgot kan ju inte på på dagis än men det är ju inte så lätt att hitta en barnvakt som vill gå upp fem på morgonen.

Nog om det. Glad midsommar på er! Hoppas ni får det trevligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad midsommar (:

2008-06-20 @ 16:21:45
URL: http://burbery.blogg.se/
Postat av: Madde

Öppnar de inte förrän kl.7 i K-d? Vad sjukt... Men vad var det för arbetsgivare? Jag jobbade på kommunen och där brukade det gå att flexa och börja kl.7.

2008-06-21 @ 13:13:23
URL: http://metrobloggen.se/goforgold

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0