Godmorgon!

Igårkväll pratade jag med Anna i telefonen. Jag läser hennes blogg och vi pratade blandannat om hennes inlägg om en dröm hon haft. Kanske pga det så drömde jag inatt att hennes föräldrar skulle sälja sin sommarstuga. Det fina i min dröm var att dom pricis som när man säljer ett djur utryckte att dom nya ägarna är viktigare än priset. Dom skulle i princip skänka bort sommarstugan antingen till mig eller till henne. Annas föräldrar ville gärna att mina barn skulle få växa upp där. Den enda nackdelen jag såg var att det var svårt att komma in till land om man hade en stor båt. Ett problem som anna oxå upplevde och därför funderade på att avstå erbjudandet. Jag tänkte att man kanske kunde simma den sista biten in till stugan om man hade en stor båt, så det kanske gick bra åndå?

Det här inlägget var lite tillägnat dig Anna. föresten kom jag på att om du vill kan du få vara hundvakt 25-26 Juli?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilka söta hundar!!^^Jättefina!:)



Hoppas du får en toppenbra dag!

Postat av: Anna

haha.

Gött!

Min farfar berättade innan han blev allt för gammal att förr så fanns det ingen väg till den stugan, utan man fick ställa bilen långt bort i helvete och sedan promenera genom en skog, eller ta en eka runt udden.



Du är på rätt spår. Eller din dröm.

2008-06-24 @ 13:45:43
URL: http://agahnim.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0