Ledsen.

Jag har olycka i livet. Det började för några veckor sedan när jag backade in i en sportbil. Efter detta har det hänt flera olyckliga saker, jag fick restskatt på 3000kr, jag fick en elräkning på . Nu i helgen så körde jag 30km i timmen för fort och åkte fast i en trafikkamera. Antar att körkortet ryker en tid. Klart man ska hålla hastigheten men ändå känns det olyckligt. Idag såg jag även att någon repat min bil i lacken med en nyckel. Den som är till salu.. Där skönk det priset med 10 000.
Sen till finalen. Har köpt expansionspaket till sims för 650 kr. När jag spelade nu så gick datorn sönder och alla kort på min dotter som givetvis inte är framkallade gick förlorade. Från det hon är ca ett år och framåt. Alla kort från min sons födelse osv. Borta..

Jag förstår inte vad det är med livet.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

En riktig datanörd kan säkert få fram bilderna på något vänster igen, jättesynd juh =(

2008-06-30 @ 10:06:39
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0