Utmanad.

Jag har blivit utmanad av cedella Jag ska svara på fem frågor om mig själv och sedan utmana fem andra bloggare.


Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du dem vidare till fem andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar i deras bloggar att de har en utmaning att hämta.



1. Vad gjorde du för tio år sedan

Jag gick på högstadiet, hade en häst, min första ponkvän.


2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag.

1. Ducha och göra mig iordning.

2. Gå på arbetsinterljuv.
3. Springa in på IKEA om jag orkar.

4. Storhandla, har ingen mat hemma. 
5. Åka till stallet


3. Godis jag gillar.
Choklad

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär.
Betala av lån.
Köpa en gård och renovera som jag vill ha den.
Köpa en lägenhet i stan som jag kan vara i när jag tröttnat på lantlivet.
Resa.

5. Städer som jag bott i:
Kristinehamn, karlstad och göteborg, fast bara på pappret

Jag utmanar följande bloggare
sofie  sandrah madde johanna anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

aha vad kul :)

2008-06-19 @ 11:12:14
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0