Vad hände inatt under min balkong?

Nu har jag haft mycket oreda under min balle (balkong) men inatt tog det priset, knarklangare och trosor i all ära men inatt var det studenternas natt. Och vart håller de till? Vart är inneställenas inneställe?  Jo under min balkong!  Där festade studenterna.

Vad ska jag göra idag?
Dagen började  tidigt (halv fem) av att min dotter ville gå upp. Har sen dess försökt styra in barnen på sovmorgon men det har inte gått hem riktigt. Gav upp när klockan var åtta. Ville sover sött nu iaf. Doris får däcka på dagis sen istället.
Sen ska jag iaf åka och köpa ett hundkoppel eftersom det ena har gått av.
Efter det ska jag faktiskt sola!

Ikväll kommer Johanna efter att hon varit i stallet. Ska laga lite mat tillsdess, men det är många timmar kvar!

Nu är kaffekoppen slut! Vi höres ikväll!

Kommentarer
Postat av: Josef

Hej, fin blogg och fina ord, grattis!

2008-06-13 @ 16:07:48
URL: http://shirincom.com
Postat av: jejja

ok det låter kul de verkligen NOT

2008-06-14 @ 22:17:45
URL: http://hjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0