Vad hände?

Min granne knackade på förut och ville berätta att hans älsta son (SKITSÖT) fyller år idag och han ska ha lite fest. Han ville altså varna för fylla. Vad trevligt sa jag, ingen fara festa på ni!
Sen sa vi hejdå och jag gick in till mig igen, och försökte föbereda mig för en helvetes natt. Denna familjen är jättesnälla och omtänksama på alla vis MEN festa tror jag faktiskt att dom kan!
Vid halv åttatiden började det. Pappan tog sin HD och åkte iväg och kalastet började! Ett väldans liv! Ingen sömn i natt tänkte jag och försökte att inte tänka på hur jag typ aldrig mer kommer få blii riktigt dretfull.
Men så runt halv nio så var festen slut?
Vafan, jag hade ju bara hunnit käka en micropoppåse i sympati partajande. Så är redan festen slut? Är alla däckade? Vad hände?

Lika bra att jag däckar nu jag med då!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Danne

Kanske var ett totalt fylle slag i en timme sen somnade alla.

2008-06-08 @ 20:08:59
URL: http://prisjakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0