Vandrande glas.

Häromdagen så städade jag upp glasskivor efter en pajform som gått i kras. Hade ännu inte fått hem damsugaren och fick smått panik över barnen som farde fram över golvet.
Dumt nog tog jag handen och svepte upp glaset med. såklart skärde jag upp vartenda finger och det var väl inte hela världen. Min dotter frågade varför jag hade ketschup på handen och sa till mig att "gå och tvätta händerna du!"
Men nu har jag ett annat problem. Det tycks vandra en liten liten glasbit i mitt högra pekfinger. Vart själva glasbiten är vet jag inte den är säkert så liten så man knappt ser den men fingert skärs upp lite här och där?! Kan det bli så? Kommer den komma ut av sig själv?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Va hemsk jag är, men jag började skratta när jag läste. Men hmm.. den borde ju komma ut av sig själv tillslut om du inte kan leta upp den och ta ut den :S

2008-06-26 @ 17:03:22
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0