Vilken natt.

En halvtimma efter midnatt så såldes det knark nedanför min balkong. Jag hörde allt eftersom jag hade balkongdörren öppen och vågade såklart inte gå ut och stänga. Hade fullt sjå att hålla pli på mina vakthundar som gärna ville ut och skälla.
Hon som köpte försökte även övertala han som sålde att hans tjej "knullade runt".

Sen har vilgot haft feber i tre dagar nu och inatt hade han det inte lätt. Det märks verkligen att det är en kille jag har som är sjuk.
 Men imorgon ska vi ta det lungt, lugna onsdagen. Kanske sitta inne och kolla på film hoppas det regnar!

Håller på att färgar håret lite ljusare nu, ska snat skölja ur färgen!



Kommentarer
Postat av: mezzie

Men fyyy då... Usch jag hade nog inte heller vågat gå ut och stänga dörren :-S

2008-06-10 @ 16:21:22
URL: http://mamatill2.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0