Annonsvar.

Jag har en häst till försäljning som ni vet, en tjej som med jämna mellanrum ringer och mailar om henne skickade igår sms med den knäppaste frågan jag har fått. Jag förstår inte vad hon vill mig. Hon säger att hon vill köpa hästen men jag tror mest hon vill ha en mailkompis. Iaf så frågade hon: "Gillar hon (hästen) att simma!?"
Jadu...  INTE VET JAG?! Knappast som att jag har tagit med henne till badhuset.
bada med hästen, klart man kan göra det speciellt när man är åtta år och är på ridläger. Inte med ett STORT halvblod som knappt har kontroll på hovarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.

Nu får du bege dej till skutberget och prova.
Du vill väl sälja?!
;)

2008-05-19 @ 13:28:42
URL: http://agahnim.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0