Busringd.

Det ringde fårn skyddat nummer på min mobil. Jag svarade:
"Sara"
"Jag söker Sara"(Sa han med förställd röst.
"Ja, det är jag?"
"Jag ringer från -...." mummel
"Nu hörde jag inte riktigt vad du sa"
"Jag ringer från Rfsu"
"Jaha?"

KLICK!

Jag blir lite ledsen. Det finns vissa regler när man ska busringa. För det första så ska det innehålla en poäng. Här klickade vederbörande på innan den hann komma. Är det nån som ska lägga på så är det den man ringer till, inte tvärtom!
För det andra, man ringer alltid efteråt och förklarar att man skulle skoja. Nu får jag deppa över det här hela dagen, fy!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

man ringer väl knappast tillbaka igen?

2008-05-29 @ 07:45:12
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0