En liten röd traktor.

Idag står det matshopping på listan. Typ pasta, toapapper, bröd, mjölk, pålägg.. Blir nog Willys så kan jag släppa lös Doris på barnens Hus efteråt. Mitt hem ser ut som ett bombnedslag med så jag måste verkligen städa, eller snarare röja. Har ju lagt nytt golv i ena barnrummet så det är inte återställt än. Men nu vill jag inte fixa här, jag vill flytta! En månad kvar, har redan börjat packa hysteriskt för jag hatar verkligen kaoset som blir vid flytt.
Doris har fått "En liten röd trakor" på DVD, jag kan alla avsnitt utantill nu. Det verkar verkligen vara en höjdare eftersom den ska ses ständigt av Doris.

Idag blir det stuvad spenat och fisk till middag! Smarrigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0