Gubbjävel.

Idag höll en gubbe på att köra på min dotter som höll mig i handen på Maxiparkeringen. Han backade rakt ut utan att titta bakåt så han var verkligen nära att köra på henne. Jag fick dra henne åt sidan i armen så hon nästan föll omkull! Lyckligtvis träffade han bara kundvagnen och jag förstår att det inte var meningen och hade godtagit en ursäkt om han gav mig en.
Men istället kliver han ena foten ur sin Volvo och skriker "VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED" jag blev en aning chockad så allt jag fick ur mig var "Ursäkta men vi stod här och du körde på oss"
Sen åkte han iväg och det kom fram flera stycken och undrade hur det gick med min dotter.. Gubben körde bara iväg. Men tänk OM han hade träffat henne! Han måste blivit väldigt chockad för nog vet väl alla att dom ska kolla BAKÅT innan man BACKAR?
Hoppas han sitter och mår dåligt nånstanns nu och hoppas hans bil fick en ordentlig reva i lacken efter kundvagnen!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

usch!! tur att det inte hände något allvarligt!

2008-05-21 @ 11:38:58
URL: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0