Här är allt jag åt förra veckan.

Nu har jag ju haft min matblogg i en vecka och det är dax att sammanfatta det hela... Lägga upp allt på bordet. Jag har verkligen skrivit upp allt nu så det lär ju bli en del. Sen ska jag faktisk blogga en vecka till men då med en förbättring. Ni kanske har åsikter om mina matvanor? Vad ska jag tänka på denna veckan osv. =)
Ok.. Här kommer hela förra veckans matintag!

Smörgåsar med ost, tror det var fyra
kaffe
Kanelbulle på statoil.
Glass....
salta kex
pasta med ostsås
smörgåsar
vatten
saft
pulverkaffe med glass i i brist på mjölk.
mera salta kex med smör och ost på.
5 Kokta ägg.
thaisoppa.
Spagetti och pastasås.
Kantarellsoppa.
Ostrullar (ost med vitmögelost i)
en omelett med massa ost i..
En matsked glass.
Chili Cheese
Snack Wrap (Mc)
Vatten
Kaffe med mjölk.
Sallad med färska grönsaker, oliver och räkor
Smaksatt yogurt till
Omelett med ostar i.
Naturgodis, blandat.
Ost och kex.
Choklad.
Saft
Åtta koppar kaffe
Tre mackor (ost och skärgårdsill på)
En nöt med choklad på
Vatten
saft
Coca cola
ett glas vin
Kaffe med mjölk.
Kaffe utan mjölk.
Chili cheese
Snack Wrap (Mc)
Coca Cola
Broccoli och ädelostsoppa
En jättestor glasstrut
en kyklingrulle fråpn pizzerian
ost med kex... VÄLDIGT många ost och kex..
kanelsnäckor..
Pulverkaffe med mjölk som smakade skit så jag drack bara halva muggen resten tog slaskhinken (min pappa)
degistivekex
fiskpinnar med röra... av .... ost..
vatten
Fiskpinnar
grönsaker
Kaffe
thaisoppa.
juice.
Vatten
en matsked glass.
Ris och fiskgryta
Choklad (en halv paradisask)
Kaffe med mjölk (åtta koppar)
Rester från igår. (fiskgryta med ris)
Naturgodis (nötter med chokladöverdrag och sånt), ca 1.5hg...
Fem ostmackor med sallad på..
En macka med sill på
Saft
Vatten
Svarta oliver som jag plockat ur kylen då och då
typ ett halvt packet halstabletter.
Fyra mackor till, tre med ost och en med salt skärgårdsill.
En stor kopp te med mjölk i
Kaffe med mjölk.
Daimtårta
Bulle.
Kakor... en rejäl fika altså!
Coscossallad med kygling
Färskt bröd
Saft.
majonäs.
Kaffe med mjölk
Kakor
sallad som var kvar sen igår
Smörgås
godis sen igår.

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja, vad har inte hänt :( Han ljuger för mig och kommer när han kom hem med William i söndags hade han inte fått någon middag (han kom allså hem 18:40), De hade suttit hemma hos nån "kompis" som han inte kunde säga vem det var. Och igår kunde han inte ta honom för då skulle han minsan på lägenhetsvisning (vilket btw inte tar en hel dag), så när jag ringer honom för att reda ut lite FK-problem så är han ute och glider med bilen + flera andra som var med.

2008-05-12 @ 12:06:47
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0