Kärnkraftdöden.

Vad vill man om man planerar att alägga en bomb på ett kärnkraftverk? Det skulle ju innebära omedelbar död åt hela Oskarshamn och barn födda med missbildningar i övriga sverige i hundratals år framåt. 
Dom säger att dom är nöjda med sin beredskap eftersom det upptäcktes i tid. Men gärningsmännen han vara inne i den aktiva reaktorn vid ett flertal tillfällen innan. Så hela Sverige kunde vara sprängt nu? Allt handlade om tur och ändå har detta inte fårr så mycket uppmärksamhet. Jag är faktiskt skiträdd för kärnkraftsolyckor! Borde inte ALLA vara det?

Såhär ser iaf Tjerobyls sammhälle ut nu. Nya Oskarshamn?

Kommentarer
Postat av: Michael Lundahl Karnerfors

"Det skulle ju innebära omedelbar död åt hela Oskarshamn och barn födda med missbildningar i övriga sverige i hundratals år framåt."



"Så hela Sverige kunde vara sprängt nu?"



Innan jag drar igång min vanliga tirad så måste jag fråga dig: vad har du fått denna "information" ifrån? Vem har sagt detta till dig?

2008-05-23 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0