Nytt värdelsöst inlägg.

 
Är du i ett förhållande?
- Nej.

Om inte, varför inte?
- Det har jag inget bra svar på.

Hur långt var ditt längsta förhållande?
- 5 år nästan.

Har du velat bli tillsamans med ditt/dina ex igen?
- Ja.

Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden?
- Ja
.Vad är DU mest för, förhållande eller strul?
- Jag är en förhållandemänniska, helt klart.

Har du någon beundrare?
- Nej.

 Har du varit kär i flera samtidigt?
- Ja.

Har du sårat någon allvarligt?
- Det vet jag inte.

Bästa raggningsrepliken?
- Vet ingen "bra"

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
- Min son och min pappa, tråkigt svar va?

Var vill du vara nu?
- Hemma, där jag oxå är.

Var går du i skolan?
- Jag går inte i skolan.

Var är din mobiltelefon?
- Vet inte i köket tror jag

Var är din mamma?
- Vet inte, hon kanske jobbar

Var sover du?
- I min säng

Var fick du tag i tröjan du har på dig?
- Hm

Vart åkte du senast bil?
- Till stallet

Var i ditt rum är du?
- Vardagsrummet, i fotöljen

 Vad åt du senast?
- Choklad.

 Vad drack du senast?
- Saft

Vad är det för färg på dina byxor?
- Svarta

Vad är den närmaste saken som är blå?
-  Min tröja

Vad har du på fötterna?
- Strumpor

Vad är din favoritfärg?
- Har ingen.

Vilken film såg du senast?
- 100000 bc

Vad hör du just nu?
- TV4-nyheterna.

Har du någonsin:

Sovit i en annan säng?
 -Ja.

Tyckt att din kusin är het?
- Ja absolut! =)

Sovit naken?
- Ja,

Kört över hastighetsgränsen?
- Ja

Målat om ditt rum?
- Ja

Dansat framför en spegel?
 - Ja

Fått hicka?
- Ja

Stulit pengar från en kompis?
- Nej.

Hoppat in i en bil med folk du just träffat?
- Ja.

Varit i slagsmål?
- Ja

Smugit ur ditt hus?
- ja

Strulat med en främling?
- Ja

Saknar någon just nu?
- Nej

Vem är i rummet med dig?
- Min son

Vem fick du senast sms av:
- Min sons pappa

 Vem tänker du på just nu:
- Ingen eftersom jag skriver detta, det tar hela min tankeverksamhet.

Vem pratade du senast i telefon med?
- Min syster

Vems hus var du senast i?
- Min lägenhet? Senaste huset jag var i var väl Malins då.

Kommentarer
Postat av: roza

jag är ju din beundrare!!!!

2008-05-17 @ 10:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0